Helg igen :)

Tjollahopp !
Idag vaknade jag kl.08.15 var klar vaken men jag steg inte upp förrän 45min senare då jag k
läste en bok. Jag och lillbrossan som sov hos mig idag spelade lite xbox innan vi drog till City Gross och handlade. Vi handlade lite mat till både till idag och resten av nästa veck.

När vi kom tillbaka käkade vi lite frukost och fixade lite innan vi ska ut i stan.
Senare blir det dra till Boda Borg med släkten :)

Jag får ursäkta de långa mellanrummen mellan varje inlägg. Finns tyvärr inte tid till det, plus att denna vecka har jag inte haft motivationen att göra det heller.

Men ni får ha det så bra allihopa, Ciao/ Pierre Olsson

Kommentarer
Postat av: Emmelie

åhåååå, boda borg.... sist var jag med där...

2009-09-09 @ 20:36:46
URL: http://emmelaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0