Skolstarten:)

Tjollahoppsan !

Idag var det äntilgen och äntligen men ändå efterlängtade grejen att börja på ny skola. I 1½ år har jag väntat på detta att få läsa det jag vill och få spela fotbol på skoltid.

Jag vaknade kl.08.00 av att klockan ringde, jag låg kvar lite för att jhag visste att jag hade satt så att jag hade gott om tid på mig. Och jag satte på lite musik tog fram kläder och satt mig och käkade frukost.
Och när jag väl skulle dra mig till salen (IOGT-NTO) så kom jag på i sista stund denna tröjan kan jag inte ha på mig under juue, så bytte jag. Sen när jag var klar med det så tänkte jag, ska jag inte vara lite mer snygg klädd så jag tog på skjortan och tänkte det blir perfekt men så var fallet inte x). Denna t-shirten kan jag inte ha under skjortan så det var bara att ta av allt och ta en ny tröja sen så kunde jag äntligen sticka och jag låser dörren IN TILL MITT RUM.. Fan skorna fick jag låsa upp dörren igen sen så kunde jag äntligen dra :).
Sen när man kom närmre och närmre kände jag nerverna tränga fram, alla hade kompisar med sig utom jag så jag var där själv:/
Men sen när vi delade upp oss hittade jag några stycken, så nu är jag inte ensam längre :)
Kom ihåg vad jag går.. NV09 ;)

Efter skolan drog jag in till stan en runda och träffade Felicia & Mikis, jätte roligt att träffa er. Det var sjukt länge sedan:/
Sen när vi gick så träffade jag på Iza och stannade hos henne och pratade det var länge sedan och det är alltid lika roligt att träffa dig :)

Sen när jag kom hem så hade jag inget att göra så jag drog ut en sväng på gräsplätten här och kickade lite, och helt plötsligt fick jhag för mig att jag skulle springa. Det var en riktigt bra idé eftersom jag inte har någon klubb här uppe ännu:/ + att man somnar lättare;)

Men men nu sitter jag här i lägenheten och gör ingenting,  men ska ändå snart sova ;)
Ni får ha det bra, Ciao/ Pierre Olsson

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Alltid lika roligt att träffa dig med! Vi kanske kan ta en fika en dag? :)

2009-09-05 @ 11:25:30
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0