Hyfsat länge sedan!

Tjollahopp!

Då var det dags igen, aven fast det var rätt länge sedan nu. Denna veckan har verkligen varit helt fullproppad med saker att göra så har tyvärr inte haft tid att skriva något alls, har inte rört datorn förrän precis nu.
Jag har haft två matcher hemma i markaryd både onsdag och torsdag, och har provspelat en dag för ett lag så det ahr inte funnit så mycket tid över.

Men idag började jag med att stiga upp och hjälpa mamma med lite saker för att underlätt för henne i och med att hon skulle iväg på min lillebrors cup. Sen vid 11 tiden drog jag till träningen.
Ungefär vi 3 tiden kom vi iväg för att åka på kalas till min låtsas mormor. Det var jätte trevligt med god mat och allting.

Men nu ska jag sova ha det bäst Tjillevippen/ Pierre Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0