Hemma i Markaryd igen!

Tjenixen!

Då var man i Markaryd igen.
Dagen har juue itne precis varit jobbig. Jag steg upp kl.09.00 och gick upp och käkade frukost och gjorde mig i ordning.
Sen packade jag ihop hela väskan som skulle hem till markaryd som jag var tvungen att bära med mig under hela dagen. Vägde bly kändes det som.
Sen vid kl.10.30 började jag röra mig mot skolan för att få lite lunch innan den jobbiga dagen skulle börjax)
Kl.12.00 satt jag mig i klassrummet och hade genomgång i Fysik. Sen hade man en 40min rast. Efter rasten var det dags för biologi, som skulle vara i en timme men vi fick sluta 20 min tidigare och det resulterade i att vi började 20 min tidigare på matten. Matte lektionen blev inte den hel heller, så vi fick tillslut sluta 45min tidigare än planerat;)

Men nu är det säng dags, ha det bäst Ciao/ Bloggaren Pierre Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0