Hem till Markaryd!

Hejsan hoppsan !

Ja då var det dags för att åka hem en runda till markaryd över helgen, jag ska nämligen på två kalas, ett redan imon och ett på lördag då det är kräftskiva ;)
På söndag är det äntligen dags för fotbollsträning med markaryd igen troligtvis.

Idag vaknade man av att klocka ringde kl.07.00, käkade frukost och lite sånt innan man började dra sig ner mot Vattentorget. Där var det samling kl.9 för en liten aktivitetsdag med NV08.
Vi började med att dela in oss i grupper som vi skulle gå i runt sjön på olika stationer.
Min grupp fick börja spela bowl där man kom två och vann godissnören som bara ligger i vägen här hemma eftersom jag inte äter godis.
Nästa tävling skulle vi gå på stylltor och gissa vilka som vann där om inte mitt lag. Efter det blev det en liten brännboll match mellan spader och klöver (två grupper). Där vann förstås mitt lag igen. Sen blev det en liten lunch där vi hade lite rast som vi kickade boll på:) 
Efter lunchen blev det lite mer aktiviter där det gick bra på en av de och hyfsat på den andre;)
Men man får tacka för en rolig dag både av lärare och alla NV elever:)

Ha det Ciao/ Pierre Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0