Göteborgs tur!

Tjolla hopp!

Idag har varit en underbar dag, från början till slutet.
Jag började med att vakna halv 9 för att vi skulle bege oss till Göteborg.
Vi hade även ett ärende på vägen upp i kungsbacka på Outleten Freeport. Där spenderade vi några timmar med att shoppa lite grejer både lite kläder och lite grejer till min lägenhet :).
Sen vid 4 tiden körde vi vidare till en ö utanför göteborg som heter Henån där vi har några vänner vi träffade i Thailand i vintras.
Så trevligt det var, jag får tackar för en underbar kväll både sällskap och mat var fantasisk.

I morgon fortsätter shoppingen men i Göteborg istället ;).
Men nu orkar jag inte skriva mer så ska gå och lägga mig.

Ha det bäst allesammans;) Ciaoo / Pierre Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0