Första Natten avklarad!

Goddagens allesammans:)

Då var äntligen första steget avklarat, att sva första natten ;)

Men får först berätta lite om gårdagen, på grund av upptagenhet med allt som har med flytta att göra så blev det inget inlägg.
Det började inte så farligt på morgonen som jag trodde det skulle göra för jag fick ihop det mesta dagen innan.
När vi väl var påväg körde vi inom farmor och fick mat att äta och lite med att frysa ner .
Men när vi kom upp till lägenheten var det mycket  om och men.  
Vi fick städa genom allt som fanns i hela lägenheten, det var juu inte det ända allting skulle in och packas ihop och ja allt, Och  är det inte alltid likadant med packningen? 
Likadant varje gång, man får adlrig med sig allt...

Men men, första natten gick bättre än vad jag trodde och nu känns det väldigt bra faktiskt.
Men nu ska jag ut till stan ha det bra 

Ciao/ Pierre Olsson 


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Klart att du får hälsa på mig :D!

2009-08-18 @ 09:33:52
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0